Qui som?

Som una associació de famílies amb nens amb Trastorn de Dèficit d`Atenció i/o Hiperactivitat TDAH, preocupats pels greus efectes que ocasiona el desconeixement  del TDAH en la nostra societat i en el món de l’ensenyament.

És en aquest darrer punt en el que volem ser un referent i col·laborar intensament amb els professionals docents, per tal d’oferir eines i coneixements i aconseguir que els infants i joves amb TDAH puguin tenir les mateixes possibilitats que la resta.

La nostra voluntat és impulsar i difondre tot allò relacionat amb el TDAH amb o sense Hiperactivitat, orientant a les famílies i als professionals del món educatiu, tot això compartint les nostres experiències amb altres pares, fent xerrades i fent xarxa amb altres associacions amb la finalitat principal de millorar la qualitat de vida dels infants i joves afectats pel TDAH i la de les seves famílies.

Els trets principals d’ Associació TDAH Garraf són:

- Ajuda a les famílies amb fills diagnosticats o pares i mares que en tinguin sospites, compartint la nostre experiència i orientant-los cap els professionals adequats.

- Orientació als professionals del món de l’ensenyament, acompanyant-los i oferint recursos i coneixements per la seva important tasca amb els infants i joves amb TDAH. Sempre que sigui possible, fer de punt de trobada entre les famílies i el món educatiu.

- Fer xarxa amb altres associacions amb la mateixa finalitat i compartir activitats i experiències.

Si voleu formar part o voleu ampliar informació, podeu omplir el formulari de la secció "Vols ser soci d'Associació TDAH Garraf?"  o ens podeu enviar un correu electrònic a:

Estatuts d'Assocaciació TDAH Garraf

logo associacio