Activitat 16 novembre

Click aquí per a més informació

Activitat 18 octubre

DIVENDRES 18 OCTUBRE 2013, 18:00 a la nostra seu, l'Escorxador de Sant Pere de Ribes

Click aquí per a més informació

29/11/12. Xerrada "Ara que ja som grans"

El passat dijous 29 de novembre va tenir lloc la xerrada "Ara que som Grans". Vam poder escolar en primera persona que se sent i com es viu amb el TDAH. La experiència de les ponents i el torn de preguntes que va succeir a la seva exposició ens van ajudar a tots a entendre millor aquest transton i a tenir la confiança que com elles ens deien, a partir d'un diagnòstic i amb els suports adequats la cosequció d'exits és possible.

Moltíssimes gràcies Carla i Marta per acompanyar-nos i fer-nos sentir tant a prop.

Gràcies a tots els assistents i esperem retrobar-nos ben aviat amb altres activitats!

17/04/12. Xerrada "NUTRICIÓ I DÈFICITS D'APRENENTATGE".

A càrrec del pedagog. Lluís Jané,nutricionista de VITAE.

16/02/12. Xerrada "EL TRACTAMENT DEL TDAH, MEDICACIÓ ACTUAL I NOVA"

A càrrec del Dr.  Ricardo Migliorelli responsable de la unitat de TDAH de l'hospital Parc Taolí de Sabadell

10/10/11. Difusió de la celebració de “IV SETMANA EUROPEA DE SENSIBILITZACIÓ DEL TDAH” organitzada per les associacions federades a l’ADHD-EUROPE i TDAH Catalunya.

La Presidenta   acompanyada per altres membres  de  l'associació va assisitr a aquest acte.

18/06/11. Taller Control Corporal a través de les arts marcials a l'escola Spartae

En Primer lloc donar les gràcies a l'escola SPARTAE que ens va oferir el taller, especialment a Leonardo i Marc.

En segon lloc, als assistents, que s'ho van passar la mar de bé. Gairebé dues hores fent exercici, concentrats i alhora divertint-se.

De ben segur que repetirem. Podeu trobar més fotos al Facebook de l'Associació, aquí us deixem la foto del grup.

<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Pàgina 1 de 2